SAP România şi Primăria Sectorului 1, alături de Red Point Software Solutions, au lansat un punct unic de informare despre noul coronavirus pe site-ul instituţiei, potrivit unui comunicat remis marţi AGERPRES.

Platforma are la bază noua aplicaţie lansată de SAP şi Qualtrics, XM COVID-19 Pre-Screening & Routing, soluţie oferită gratuit de SAP instituţiilor publice în această perioadă.

Totodată, platforma este accesibilă pe pagina Situaţii de Urgenţă a Primăriei Sectorului 1 şi oferă cetăţenilor informaţii exacte şi actualizate cu privire la principalele probleme cauzate de pandemia de coronavirus. Astfel, soluţia SAP permite automatizarea unor răspunsuri la întrebări precum: ce trebuie să fac dacă am intrat în contact cu o persoană infectată cu coronavirus, dacă sunt suspect de COVID-19 sau cum pot reduce riscurile de infectare cu COVID-19.

Sistemul este interactiv, funcţionând ca un punct de triaj, utilizatorul reuşind să ajungă la cazul specific de interes printr-o navigare uşoară, iar informaţiile sunt actualizate constant.

Potrivit sursei citate, scopul aplicaţiei este de a oferi cele mai actualizate şi utile informaţii într-un singur loc, fără a fi nevoie ca cetăţenii să viziteze paginile mai multor instituţii. În plus, punctul unic de informare facilitează colectarea de feedback cu privire la problemele rezidenţilor din sectorul 1 al Capitalei, despre îngrijorările lor şi ce dificultăţi întâmpină, iar voluntarii şi donatorii îşi pot declara capacităţile de asistenţă.

“Unul dintre cele mai importante lucruri pe care îl putem face în timpul acestei crize este să acţionăm rapid şi eficient. Ne bucurăm că putem veni în ajutorul comunităţii prin această soluţie uşor de folosit. Suntem deschişi şi ne dorim să ajutăm şi alte instituţii şi companii din România să minimizeze efectele pandemiei de COVID-19”, a declarat Cristian Popescu, managing director SAP România.

“Trăim vremuri dificile, fără precedent. Avem nevoie de toate resursele pentru a putea trece cu bine de această perioadă, cu toţii, ca societate. Aplicaţia instalată cu susţinerea SAP şi Red Point Software Solutions ne permite să oferim sprijin comunităţii şi să colectăm feedback-ul cetăţenilor, atât de necesar în momentele acestea”, a menţionat Daniel Tudorache, primar al sectorului 1, Bucureşti.

SAP România, subsidiara locală a SAP SE, şi-a început activitatea în 2002, numărându-se printre primii furnizorii IT locali de top. În ultimii 17 ani, compania a contribuit semnificativ la dezvoltarea mediului de business local şi la transformarea digitală a organizaţiilor. Astăzi, circa 600 de companii din România utilizează soluţiile SAP, din industrii precum utilităţi, transporturi, bănci, asigurări, retail sau producţie. De asemenea, 95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienţi SAP.

Sursa: https://www.bursa.ro/sap-romania-si-primaria-sectorului-1-au-creat-un-punct-unic-de-informare-pentru-cetateni-in-contextul-covid-19-43304932