Responsablitati:

Implementarea produselor pentru managementul studentilor, in universitatile-clienti pe baza unei metodologii clare si a planului de proiect stabilit;
Activitati de tip presales pentru pregatirea si sustinere vanzarii la client, cum ar fi oferte, demo-uri, etc.
Acordarea de asistenta clientilor-universitati din portofoliu atat prin telefon, email cat si pe platforma de support Helpdesk pentru configurare, utilizare, probleme aparute, dezvoltari noi;
Analiza cerintelor clientilor si realizarea de specificatii tehnice;
Configurarea produselor la clienti fie remote, fie la sediul clientului, pe baza specificatiilor tehnice;
Testarea aplicatiilor software in timpul implementarii/dezvoltarii acestora;
Sustinerea de traininguri catre utilizatori;
Documentarea si raportarea in aplicatiile interne a activitatilor desfasurate.

Cerinte:

Studii universitare finalizate sau in curs de finalizare;
Experienta in interactiunea cu clientii si lucrul in echipa;
Cunoştinţe de limba engleză, scris şi vorbit, nivel mediu;
Excelente abilitati de comunicare;
Capacitate de analiza si orientare catre solutii;
Abilitatea de a lucra simultan pe proiecte;
Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic;
Abilitatea de a lucra cu termene stranse;
Disponibilitate de a calatori.
Disponibilitate catre program flexibil.

Reprezinta avantaj:

Studii universitare in domeniul economic – Specializarea Informatica-economica;
Experienta de min. 1 an pe o pozitie similara;
Experienta in implementarea de proiecte IT sau similar (cel putin doua proiecte);
Experienta in analiza de business: modelarea fluxurilor de date si a proceselor de business;
Experienta in livrare de training;
Cunostințe de baze de date (SQL).

Beneficii oferite:

Mediu de lucru dinamic intr-o echipă tanara;
Oportunitatea dezvoltarii unei cariere de durata intr-o companie importanta din domeniul IT;
Traininguri;
Pachet salarial motivant.

Aplică acum pentru această poziție

Trimite un email cu CV-UL tău la adresa jobs@rpss.ro si specifică poziția pentru care aplici.