DESPRE CENDO

Cendo este un sistem DMS web pentru înregistrarea, indexarea automata, urmărirea și partajarea documentelor.

Soluția a fost creată pentru gestionarea eficientă a  documentelor, pentru a spori performanța organizației si pentru a eficientiza fluxurile interne de lucru.

Spre deosebire de alte produse DMS care necesită schimbarea regulilor de business pentru a gestiona documentele, Cendo permite integrarea regulilor existente, datorita posibilităților sale ridicate de personalizare.

TEHNOLOGIE DE ULTIMA GENERATIE

Pornind de la necesitatea de a reduce costurile și de a crește productivitatea pentru afacerile din ziua de astăzi, Cendo face uz de cele mai noi tehnologii pentru a elimina procesele manuale consumatoare de timp, permițând organizațiilor să se concentreze mai mult pe obiectivele lor.

Folosind cele mai noi tehnologii, Cendo oferă ușurință de acces și control complet pentru versionarea, regăsirea, urmărirea și arhivarea documentelor. Fiind o soluție web, este accesibilă în siguranță de oriunde, oricând, în funcție de nevoile clientului.

The highly secure, powerful and integrated document management solution enables businesses to improve their collaborative processes in order to enhance productivity and efficiency

INTERFATA

Utilizatorii au posibilitatea de a modifica culorile temei folosite, în funcție de preferințele personale. Este extrem de important ca utilizatorii să aibă o experiență de utilizare excelentă și un mediu prietenos. De aceea, atunci când sunt folosite dispozitive mobile, Cendo are capabilitatea de a se adapta și de a afișa doar informațiile relevante. Internaționalizarea și localizarea pot fi cu ușurință definite și menținute.

INTERFACE

Principalele module Cendo

Registru unic

Acest modul oferă o imagine de ansamblu a tuturor documentelor din sistem. Pe lângă filtrare și căutare, utilizatorii pot genera diverse rapoarte. Utilizând tehnici de BI, pot fi identificate informațiile semnificative despre fluxurile de lucru.

Cautare avansata

Un instrument de căutare puternic este disponibil în fiecare secțiune a aplicației, permițînd utilizatorilor să caute articolele din secțiune după câmpurile disponibile. De asemenea, există o secțiune generală de căutare, pentru identificarea de documente specifice din sistem.

Documente planificate

Acest modul a apărut din necesitatea de a organiza eficient documentele. Astfel, utilizatorii pot crea liste de documente partajate între membrii unui departament, pot muta sau copia documente dintr-o listă în alta.

Procesele de business

Uneltele de gestionare a proceselor de business puse la dispoziție de Cendo conduc la o productivitate ridicată și o bună vizibilitate a afacerii, cu informații utile despre datele de business, folosind șabloane de documente, fluxuri de lucru și reguli specifice de acces.

Administrare

Acest modul oferă o gamă largă de instrumente pentru gestionarea eficientă a resurselor implicate în procesul de management al documentelor: importul de documente și gestionarea permisiunilor utilizatorilor, nomenclatoare, fluxuri și șabloane.

Panou de control

Organizată în două secțiuni (documente atribuite și documente urmărite), această componentă oferă funcționalități precum: înregistrarea, indexarea automată, partajarea, urmărirea și stocarea documentelor.