fbpx

MANAGER PROIECT

MANAGER PROIECT

Descrierea activitatilor:

  • Participa la etapele initiale de sales si presales
  • Realizeaza, verifica, monitorizeaza planurile de proiect; se asigura cu privire la actualizarea acestora pe toata durata proiectelor
  • Verifica si valideaza rapoartele de activitate ale echipelor de proiect
  • Organizeaza sedinte de proiect si asigura respectarea obiectivelor sedintelor
  • Verifica activitati relizate versus activitati planificate
  • Verifica rezultate realizate versus rezultate planificate
  • Se asigura cu privire la respectarea termenelor de raportare
  • Asigura respectarea bugetului proiectului
  • Asigura utilizarea complete a resurselor companiei in mod eficient
  • Verifica cheltuieli realizate versus cheltuieli planificate in cadrul proiectului
  • Planifica si gestioneaza achizitiile in cadrul proiectelor
  • Asigura organizarea de sedinte de sharing de informatii

Descrierea comportamentelor:

  • Este deschis cu privire la acceptarea de noi responsabilitati
  • Este adaptabil la schimbari
  • Are capacitate de initiativa
  • Este autonom in raport cu organizarea propriei activitati
  • Are capacitatea de a comunica deschis
  • Este orientat pe obiective

Descrierea abilitatilor:

  • Abilitati  demonstrate de comunicare
  • Abilitati demonstrate de prezentare
  • Abilitati demonstrate de negociere

Descrierea competentelor:

  • Cunoaste cel putin limba engleza, la nivel avansat (citit, vorbit, scris)
  • Cunoaste si a aplicat o metodologie de implementare de tip Waterfall
  • Cunoaste metodologiile de dezvoltare de tip AGILE
  • Detine competente demonstrate in gestionarea proceselor specifice in managementul de proiect precum:
    • Managementul riscului
    • Managementul schimbarii
    • Managementul problemelor
  • Detine un limbaj economic si intelege principiile economice si procesele economice in cadrul unei companii
  • Detine un limbaj tehnic si intelege problematica proiectelor de implementare ori de dezvoltare produse software

Descrierea experientei

  • Este un avantaj experienta in implementarea din postura de consultant ori de manager de proiect a cel putin unui proiect de tip ERP (local sau international)
  • Este necesara experient in calitate de consultant de implementare (minim 5 ani) ori de manager de proiecte de implementare (minim 3 ani)
  • Este un avantaj experienta in cadrul cel putin unui proiect de implementare / dezvoltare software in cadrul unei companii romanesti din mediul privat
  • Este un avantaj experienta in cadrul cel putin unui proiect de implementare / dezvoltare software la nivel regional in cadrul unei echipe multi-limba.

APLICA ACUM

Nume (required)

Email (required)

Telefon (required)

Subiect

Mesaj

Ataseaza CV

Vizualizeaza Politicile de Confidentialitate RPSS

Am citit si sunt de acord cu politicile de confidentialitate RPSS